donderdag 25 september 2008

Waarom deze blog

Sinds mijn echtgenote en ik woonachtig zijn in Spanje, ben ik zeer geinteresseerd geraakt in zowat alles wat er reilt en zeilt in Spanje.

Het begon met de website Leven in Spanje, een website voor mensen die in Spanje komen overwinteren, er wonen, er werken en nog veel meer.

Omdat deze site wat aan de serieuze kant is begon ik een iets luchtiger weblog met als onderwerp Wonen in Spanje.

Toen ik de Spaanse muziek ontdekte kwam er blog bij, Muziek uit Spanje, veelal klassieke gitaar muziek maar met de laatste artikels kwamen er meer rock artiesten aan bod.

En nog had ik niet genoeg plaats om over alles te schrijven wat ik wou en er kwam een tweede website bij, een site over Toerisme in Spanje, een site hoe gaan we naar Spanje, blijven we aan de kust of gaan we eens een kijkje nemen in het binnenland? Deze site is in volle opbouw, dus nog even een beetje geduld, ondertussen draait er al een blog met hetzelfde onderwerp, Toerisme naar Spanje.

Nu heb ik weer wat ideeën en informatie die ik niet op de voorgaande blogs en sites kwijt kan, daarom deze blog. Het zijn wat losstaande nieuwtjes, verkregen uit de plaatselijke en nationale pers.

Geen opmerkingen: